Træningsmatcher

Deltag i træningsmatcher!

Som led i dit Golfkørekort skal du deltage i minimum 3 træningsmatcher på 9 huls banen.

I træningsmatcherne får du rig mulighed for at få øvet de forskellige slag, blive mere fortrolig med de forskellige regler, samtidig med at du lærer at tælle slag og udfylde scorekort. Endvidere møder du de andre begyndere og flere af klubbens medlemmer.

I begynderudvalget anbefaler vi, at du som ny golfspiller deltager i så mange træningsmatcher som muligt.

Træningsmatcher 2024

17. april24. april1. maj8. maj15. maj
22. maj29. maj5. juni12. juni19. juni
26. juni

Tilmelding i GolfBox senest samme dag kl. 12:00.

På matchdagen

Du skal selv skrive dit scorekort ud i greenfee rummet ved klubhuset. Skal du have hjælp eller har du spørgsmål, er der én fra begynderudvalget til stede fra kl. 17.30.

Efter du har skrevet dit scorekort ud, har du mulighed for at øve dine slag/putning ved udslagshuset.

Derefter mødes vi ved hul 1 på 9 hulsbanen kl. 18.00. Vi spiller som regel 2 nye og 1 øvet golfer sammen.

Det koster 20 kr. at deltage og beløbet går til præmier. Betales via Mobile Pay på dagen.

Efter matchen er der hyggeligt samvær og præmieoverrækkelse i klubhuset. Der er mulighed for at købe drikkevarer.

HUSK dit Golfkørekort, så du kan få det underskrevet.