Seniormix

Klubbens formål

Klubbens formål er, udover at dygtiggøre medlemmerne i golfspillet, at vedligeholde og udvide kendskabet til golf- og etiketteregler, arrangere matcher samt kombinere golfspillet med hyggeligt samvær. Vedtægter Seniormix

Seniormix spiller torsdage med gunstart kl. 8.00 – hvis ikke andet fremgår af spilleplanen. Se Spilleplan Seniormix 2024 Redigeret Udgave

Seniormix er for damer og herrer. Der er ingen hcp. begrænsning. Gæstespillere er velkomne.

Tilmelding på GolfBox senest kl. 20, to dage før matchen. I tilfælde af at man bliver forhindret, skal formanden eller næstformanden kontaktes på telefon senest en ½ time før gunstart.

Det er frivilligt hvilken tee, man ønsker at spille fra. Dog anbefales nybegyndere at starte fra blå tee. Husk at give bestyrelsen besked, hvis du ønsker at ændre tee.

Efter hver golfrunde er der fællesspisning og socialt samvær. Derefter er der uddeling af præmier i flere lige store rækker, alt efter deltagerantal.

Medlemskab af SeniorMix

Som medlem kan optages medlemmer af Skærbæk Mølle Golfklub Ølgod. Tilmelding til bestyrelsen foretages første gang man deltager i en match. Årskontingent: 50 kr. + 50 kr. til husudvalget. I alt 100,- kr. for 2022

Matchfee

Matchfee er fastsat til 55 kr., som betales via Mobile Pay, tlf. 29337584 eller senest 15 min. før start.

Gæstespillere er meget velkomne, matchfee 55  kr. plus evt. greenfee.

Matchfee går til præmier og frokost. Drikkevarer købes i klubhuset.

Bestyrelse

Jørgen Raunkjær
E-mail: solvanget143@mail.tele.dk

Næstformand/kasserer

Jørgen Peder Strebel
E:mail: ajstrebel@bbsyd.dk

Madansvarlig

Henning Bjørslev

henning.helene@hotmail.com

Sekretær
Tove Stubkjær Rasmussen
Tlf. 3024 4426
E-mail: tovestub@gmail.com

Turneringsleder
Birgit Madsen
Tlf. 2240 0473
E-mail: madsenkvong@bbsyd.dk

Madplan

Maden, som vi får efter hver turnering, købes udefra. Der vil blive sat en plan op, der viser hvem der skal hjælpe med borddækning og afrydning hver gang.

Sted og spilleform

Der spilles på Skærbæk Mølles 18-huls bane.

Der veksles mellem stableford, holdspil og andre forskellige spilleformer. Spilleformen kan ses på spilleplanen og i GolfBox. Se også spilleformater HER

Ved stableford-matcher foretages indtastning af score og handicapregulering inden præmieuddeling. Ved holdspil foretages ikke indtastninger af score med mindre andet er aftalt.

Præmier i SeniorMix

Der er normalt 3 præmier i 3 lige store rækker. Antallet er dog afhængig af antal deltagere. Ved pointlighed findes vinder som angivet for aktuel turnering i Golfbox under ”INFO / AFGØRELSER”

1., 2. og 3.-præmierne er sædvanligvis et gavekort til klubbens shop.

Nærmest flaget/længste udslag eller nærmest streg præmieres oftest med en flaske rødvin.

Birdies med en golfbold.

Bestyrelsen fastsætter præmierne.

Eventuelle ændringer i spilleplan m.m. offentliggøres på tavlen i klubhuset og her på klubbens web-side, samt pr. e-mail til de medlemmer, der har oplyst en e-mailadresse.