Det er med glæde, at bestyrelsen kan oplyse, at der er indgået en ansættelseskontrakt med Jacob Kjær Siem fra 1. marts 2023.

Jacob præsenterer sig således:

Hej alle sammen.
Mit navn er Jacob Kjær Siem.
Fra 1. marts 2023, skal jeg stå for undervisningen i Skærbæk Mølle Golfklub Ølgod. Dette ser jeg meget frem til, da det altid har været en drøm for mig at kunne hjælpe golfspillere i min gamle hjemmeklub.
De sidste 3 år har jeg været ansat hos Tranberggolf ved Jacob Tranberg, og har fået mange erfaringer og metoder, som jeg kan bruge i Skærbæk Mølle Golfklub Ølgod.

Jeg glæder mig til at kunne hjælpe klubbens medlemmer med at finde løsninger og muligvis en større glæde ved deres golfspil.
Jeg kommer til at tilbyde undervisning i flere former, både individuel og hold. Jeg er uddannet som PGA Professionel og har taget akademiuddannelsen i oplevelsesøkonomi.

Der vil blive mulighed for træning mandage, tirsdage og torsdage samt mulighed for kurser i weekends.

Bestyrelsen vil sammen med Jacob i de kommende måneder arbejde på nye tiltag. F. eks., Company Day, golfrejse til foråret m.v.

Vi glæder os til samarbejdet.